17.03  Тема. Бактерії. Значення бактерій у природі і для людини.

Опрацювати с.126-127 у підручнику.

Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-prirodoznavstva-bakteri-3-klas-10818.html

19.03  Тема. Охорона рослинного і тваринного світу.

Опрацювати с.129-131 у підручнику.

Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=vwI26zdDqz0.

31.03  Тема. Червона книга України.

Перегляньте відео:

Опрацювати п. 43, с.131-134 у підручнику.

02.04  Тема. Заповідники. Ботанічні сади.

Опрацювати п. 44, с.134-138 у підручнику.

Перегляньте відео:

07.04. Тема. Заповідні території рідного краю.

Опрацювати п. 45, с.138-141 у підручнику.

Перегляньте презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-zapovidni-teritori-ridnogo-krayu-103343.html

Перегляньте відео:

14.04. Тема. Організм людини. Системи органів тіла людини та їх значення для життя людини. Нервова система.

Перегляньте відео:

Опрацювати п. 46, с.142-144 у підручнику.

16.04. Тема.  Опора тіла і рух. Опорно-рухова система.

Перегляньте відео:

 

Опрацювати п. 47, с.144-146 у підручнику.

21.04. Тема. Травна система.

Перегляньте відео:

Опрацювати п. 48, с.149-150 у підручнику.

23.04. Тема. Харчування. Правила здорового харчування.

Перегляньте відеоурок:

Опрацювати п. 49, с.151-153 у підручнику.

28.04. Тема. Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання.

Перегляньте відеоурок:

Опрацювати п. 51, с.153-155 у підручнику.

30.04. Тема. Кровоносна система. Значення крові в організмі людини.

Перегляньте відеоурок:

Опрацювати п. 52, с.155-157 у підручнику.

05.05. Тема. Шкіра. Як берегти шкіру. Значення шкіри для організму людини та її гігієна.

Перегляньте відеоурок:

Опрацювати п. 53, с.157-159 у підручнику.

07.05. Тема. Органи чутття.  Гігієна органів чуття.

Перегляньте відео:

Опрацювати п. 54, с.159-162 у підручнику.

12.05. Тема. Здоровий спосіб життя.

Перегляньте відео:

Опрацювати п. 55, с.163-166 у підручнику.

14.05. Тема. Твоє здоров’я.

Перегляньте відео:


 

19.05. Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів. Контрольна робота.

Виконайте контрольну роботу, щоб її відкрити, натисніть на цьому рядку.

19.05. Тема. Аналіз контрольної роботи. Навчальний проект: "Який дар природи  для людства найцінніший  (повітря, вода, тварини, рослини, грун, корисні копалини)?"

1. Бесіда «Як ти сприймаєш навколишній світ»

— Чи любите ви бувати на природі?

  • Що найбільше ви любите робити, перебуваючи на природі?

– А чи задавали ви коли-небудь собі запитання: « А що, якби цього усього, що так щедро дарує нам природа, враз не стало? Як би вплинула на людство відсутність води, повітря, корисних копалин чи ґрунту, рослин чи тварин?»

 

Добре те, що сонце світить!

Добре те, що вітер віє!

Добре те, що цей ось ліс

Разом з нами ріс і ріс.

Добре те, що в нашій річці

Синя, не брудна вода!

Що мене матуся рідна

Після школи зустріча.

Добре вчитися у школі!

Добре плавати в ставу!

Добре те, що я живу!!!

2. Тематичні запитання

1. Які екологічні проблеми актуальні для України?

2. Що робити, щоб зберегти ці дари природи для нащадків?

– Усе, що нас оточує,— повітря, Сонце, зорі, степи, луки, ліси, моря, тварини — це природа. Ми й самі є частиною природи. Тому нас турбують зміни, які відбуваються в ній. Ще за два тисячоліття до нашої доби у Давньому Вавилоні з’явилися перші закони про охорону природи. Там знайшли камінь, на якому було викарбовано, що суворе покарання чекає на кожного, хто нищить дерева.

— Поміркуємо разом: чи буде гірше природі, якщо, збираючи горіхи, ми зламаємо кілька гілочок, просто так зірвемо 2—3 гарненькі квіточки, упіймаємо одного-єдиного красивого метелика?

— Так, природі буде гірше! Кожна зламана гілка, кожна зірвана квітка, кожній пійманий метелик,— це маленька рана, нанесена природі. І якщо одну рану нанесеш ти, другу — твій товариш, третю, четверту, п’яту — хтось іще, то що ж станеться з природою? Природі складно заліковувати навіть найменші рани.

— А як ми з вами можемо допомогти природі, зберегти її від маленьких і великих ран?

3. Гра-мовчанка «Учимося любити природу»

- Любить чи не любить ця людина природу: так – плесніть в долоньки.

1) Людина вийшла з лісу з букетом конвалій.

2) Людина саджає дерева біля будинку.

3) Людина кинула недопалок на землю.

4) Директор заводу поставив очисні фільтри на труби.

5) Водій миє машину на березі річки.

6) Дівчинка кинула обгортку від морозива у кошик для сміття.

7) Діти встановлюють на деревах шпаківні.

8) Після відпочинку в лісі люди зібрали і закопали сміття.

9) Хлопчик б’є пляшки.

4. «Літературно хвилинка»

— Рибам потрібна чиста вода, птахам — повітря, звірам — ліс, степ, гори. А людині потрібна Батьківщина! Охороняти природу — означає охороняти Батьківщину.

Природа в нас одна, вона така беззахисна перед людиною. Бережімо її, рятуймо! Рятуймо чисте повітря. Рятуймо воду — у морях, озерах, у малих і великих річках. Рятуймо рідкісних тварин та птахів — тих, що зникають у полях, лісах, озерах. Рятуймо квіти. Рятуймо світанки від кіптяви й димів. Рятуймо землю, а також рятуймо небо. Рятуймо мрії… Від кого рятувати? Від себе, поки ще не пізно і можна хоч щось ще зберегти!

Світ прекрасний навколо тебе –

Сонце ясне і синє небо,

Птахи і звірі, гори і ріки –

Нехай він буде таким навіки!

Нехай людина добро приносить,

Бо світ навколо Любові просить!

5. Домашнє завдання

 

2. Який дар природи для людства найцінніший (повітря, вода, тварини, рослини, ґрунт, корисні копалини) ? (усно)

3. У зошиті намалювати малюнок «Буду я природі другом!»